Thursday, April 29, 2010

Hantu Novel

Ooh malu nk cita, tp hakikatnya sejak bila tah aq suka baca novel. ni semua sebab suatu hari tengah aq kerja kat reception, ad sebuah novel. Aq punya la buhsan time tu then try la sentuh. Dari satu muka surat ke 12 muka surat ke 20 bab ke 70 bab, fuhh! habis satu buku. Mcm x percaya ja sebab aq ni dri dulu memang anti tgk buku tebal2 nih. Aq benci org baca novel depan aq dulu. Tambah2 boy, jiwang karat. cehh!! last2 aq jatuh tsembam. haha. Tp aq gila novel sebulan ja lepas tu kembali normal. Waktu aq gila dulu dlm masa 3 minggu aq da baca 21 novel. Semua tu novel kakak aq sebab dia penggila novel.haha. Paling lama sesebuah novel aq baca 3 ari, paling sekejap 1 ari. huhu. aq takut tuk jatuh cinta lagi ngan novel. tidak! cukuplah. hehe

Btw, x rugi pun baca mcm bez jew, raca mcm kita leh lihat ja watak2 dlm novel 2 hidup, kita pun mcm hidup dlm jln cita dia. Wat masa ni novel yg aq bagi 4 bintang Adam & Hawa, Cinta Kau & Aku, dan Andai Itu Taktidrnya. Mmg bezz siut.

Wat masa ni da 2 bulan aq x pegang mana2 novel, huhu. Rehat la kejap, banyak lgi bda nak kena fokus, huhu aq kalau da gila nti susa lak, 1 keja pun x jadik!

1 comment:

Munirah said...

bnyknye..smpai 21.. =p